Vlastník nehnuteľnosti

Povinnosti

Názov regulácie
Právo vlastníka nehnuteľnosti požiadať o vydanie rozhodnutia o zániku oprávnení podľa § 11 odseku 1 tohto zákona
Súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zriadením odberného elektrického zariadenia alebo elektrickej prípojky
Povinnosti vlastníka alebo správcu nehnuteľnosti
Povinnosti vlastníka nehnuteľnosti voči prevádzkovateľovi vonkajšieho nadzemného elektrického vedenia

Práva

Názov regulácie
Náhrada nákladov vlastníkovi nehnuteľnosti po vykonaní činností na základe výzvy podľa § 11 odseku 1 písm. b) zákona
Podmienky uplatnenia nároku vlastníka nehnuteľnosti na náhradu škody
Poskytovanie jednorazovej náhrady vlastníkom nehnuteľností
Objektívna a subjektívna lehota na uplatnenie nároku na primeranú jednorazovú náhradu
Povinnosti osoby oprávnenej požiadať o vybudovanie a pripojenie odberného plynového zariadenia

Nepriame práva

Názov regulácie
Výnimky z povinnosti oznamovania činnosti podľa § 11, ods. 1 písm. a), b), c) a e) tohto zákona
Zásady a princípy doručovania výzvy podľa § 11 odseku 1 písm. b) a oznámenia podľa § 11, odseku 2 tohto zákona držiteľom povolenia
Povinnosť držiteľa povolenia alebo ním poverenej osoby obmedziť rozsah možnej ujmy na právach vlastníkov dotknutých nehnuteľností na minimum
Podmienky pre vydanie rozhodnutia podľa § 11 odseku 13 tohto zákona

Vymedzenia

Vymedzenia pojmu vlastník v zmysle § 11 odseky 1 až 6 tohto zákona
Zánik oprávnení podľa § 11 odseku 1 tohto zákona a podľa doterajších predpisov a povinností zodpovedajúcim týmto oprávneniam

Regulácie, v ktorých bol adresát spomenutý

Názov regulácie
Práva držiteľov povolenia na podnikanie v energetike

Počet zobrazení: 238