Komisia na preskúšanie odbornej spôsobilosti

Regulácie, v ktorých bol adresát spomenutý

Názov regulácie
Vymedzenie pôsobnosti a činností regionálneho úradu verejného zdravotníctva
Pôsobnosť Regionálneho úradu verejného zdravotníctva v sídle kraja
Vymedzenie činnosti orgánov verejného zdravotníctva uvedených v
Zriaďovanie komisií na preskúšanie odbornej spôsobilosti a vydávanie osvedčení o odbornej spôsobilosti na epidemiologicky závažné činnosti
Zriaďovanie komisií na preskúšanie odbornej spôsobilosti regionálnym úradom verejného zdravotníctva v sídle kraja
Požiadavky na vykonávanie činnosti uvedenej v § 15, ods. 1, písm. a) tohto zákona
Požiadavky na vykonávanie činnosti uvedenej v § 15, ods. 1, písm. b) tohto zákona
Požiadavky na výkon činnosti uvedenej v § 15, ods. 1, písm. c) tohto zákona
Požiadavky na výkon činností uvedených v § 15, ods. 2 tohto zákona
Požiadavky na výkon činností uvedených v § 15, ods. 3, písm. a) tohto zákona
Požiadavky na výkon činností uvedených v § 15, ods. 3, písm. b) tohto zákona
Požiadavky na výkon činností uvedených v § 15, ods. 3, písm. c) tohto zákona
Požiadavky na výkon činností uvedených v § 15 ods. 3 písm. d) tohto zákona
Podmienky uplatnenia výnimky z povinnosti vykonať skúšku pred komisiou na preskúšanie odbornej spôsobilosti u žiadateľa o overenie odbornej spôsobilosti na obchodovanie s veľmi toxickými látkami a zmesami, s toxickými látkami a zmesami
Dôvody pre uplatnenie výnimky z absolvovania skúšky odbornej spôsobilosti na odborné využitie veľmi toxických látok a zmesí, dezinfekčných prípravkov alebo prípravkov na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie
Povinnosť absolvovať skúšku pred komisiou na preskúšanie odbornej spôsobilosti u žiadateľa o overenie odbornej spôsobilosti na činnosti uvedené v § 16 ods. 15 zákona
Povinnosť absolvovať skúšku pred komisiou na preskúšanie odbornej spôsobilosti u žiadateľa o overenie odbornej spôsobilosti na činnosti uvedené v § 16 ods. 16 zákona
Výnimka z povinnosti žiadateľa o overenie odbornej spôsobilosti na činnosti uvedené v § 16 ods. 15 zákona absolvovať skúšku pred komisiou na preskúšanie odbornej spôsobilosti
Výnimka z povinnosti žiadateľa o overenie odbornej spôsobilosti na činnosti uvedené v § 16 ods. 16 zákona vykonať skúšku pred komisiou na preskúšanie odbornej spôsobilosti

Počet zobrazení: 165