Úplný názov vyhlášky:

106/2013 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky z 22. apríla 2013, ktorou sa vykonáva zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky podľa § 69 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 96/2013 Z. z. (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1) Podrobnosti sledovania dĺžky obdobia zotrvania zamestnanca v zamestnaní

Sledovanie dĺžky obdobia zotrvania zamestnanca v zamestnaní podľa § 32 ods. 2 písm. g) zákona obsahuje

a) dátum nástupu do zamestnania,

b) informáciu o spôsobe získania zamestnania a o aktívnom opatrení na trhu práce, ktoré malo vplyv na jeho získanie,

c) druh pracovného pomeru alebo obdobného pracovného vzťahu,

d) trvanie pracovného pomeru alebo obdobného pracovného vzťahu,

e) číslo a názov zamestnania podľa klasifikácie zamestnaní a číslo a názov vykonávaných činností podľa štatistickej klasifikácie ekonomických činností,

f) dôvod skončenia pracovného pomeru alebo obdobného pracovného vzťahu pred uplynutím šiestich mesiacov od nástupu do zamestnania.

Linka Vyhláška č. 106/2013 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Garant Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Dátum platnosti April 22, 2013