12/2005 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky z 25. novembra 2004, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o kvalifikačných predpokladoch, o overovaní odbornej spôsobilosti člena posádky plavidla a vodcu malého plavidla a vzory preukazov odbornej spôsobilosti členov posádky plavidla

Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky podľa § 30 ods. 7 a § 31 ods. 3 zákona č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 580/2003 Z. z. ustanovuje:

(§ 1) Predmet úpravy

Táto vyhláška ustanovuje

a) podrobnosti o kvalifikačných predpokladoch a o overovaní odbornej spôsobilosti člena posádky plavidla,

b) podrobnosti o kvalifikačných predpokladoch a o overovaní odbornej spôsobilosti vodcu malého plavidla,

c) vzory preukazov odbornej spôsobilosti členov posádky plavidla.

Linka Vyhláška č. 12/2005 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o kvalifikačných predpokladoch, o overovaní odbornej spôsobilosti člena posádky plavidla a vodcu malého plavidla a vzory preukazov odbornej spôsobilosti členov posádky plavidla
Garant Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Dátum platnosti Nov. 25, 2004
Dátum účinnosti Nov. 1, 2014