132/2017 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky z 19. mája 2017, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o obsadzovaní voľných štátnozamestnaneckých miest na súdoch výberovým konaním

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo“) podľa § 47 ods. 2 písm. b) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1) Predmet úpravy

Táto vyhláška ustanovuje

a) podrobnosti o vyhlásení a vykonaní výberového konania na obsadzovanie voľných štátnozamestnaneckých miest na okresnom súde, krajskom súde a Špecializovanom trestnom súde (ďalej len „súd“),

b) spôsob vyhodnotenia výsledkov výberového konania,

c) spôsob vytvorenia a rozhodovania výberovej komisie,

d) zoznam dokladov, ktoré má uchádzač predložiť,

e) ďalšie požiadavky na vykonávanie štátnej služby vzhľadom na povahu činností, ktoré má štátny zamestnanec vykonávať v štátnej službe.

Linka Vyhláška č. 132/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o obsadzovaní voľných štátnozamestnaneckých miest na súdoch výberovým konaním
Garant Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Dátum platnosti May 19, 2017
Dátum účinnosti Jan. 1, 2020