141/2018 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky z 27. apríla 2018, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o štátnom odbornom dozore a odbornom dozore technických služieb na úseku prevádzky vozidiel v cestnej premávke

Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo“) podľa  § 136 ods. 3 písm. k) zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1) Preukaz kontrolóra

Poverenému zamestnancovi ministerstva, okresného úradu v sídle kraja a okresného úradu vykonávajúcim štátny odborný dozor a poverenému zamestnancovi technickej služby vykonávajúcej odborný dozor (ďalej len „poverený zamestnanec“) sa preukaz kontrolóra vydáva na základe žiadosti

a) ministerstva, okresného úradu v sídle kraja a okresného úradu, ktorým preukazujú oprávnenie na vykonávanie štátneho odborného dozoru (§ 142 ods. 3 až 7 zákona),

b) technickej služby, ktorým preukazujú oprávnenie na vykonávanie odborného dozoru technickej služby (§ 145 ods. 3 až 7 zákona).

...

Linka Vyhláška č. 141/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o štátnom odbornom dozore a odbornom dozore technických služieb na úseku prevádzky vozidiel v cestnej premávke
Garant Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Dátum platnosti April 27, 2018