16/2013 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky z 10. januára 2013, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o písomnej dohode o odvádzaní dobrovoľných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie zamestnávateľom za zamestnanca a o rozpise dobrovoľných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky podľa § 65 ods. 5 zákona č. 43/2004 Z. z. o starobnom dôchodkovom sporení a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 252/2012 Z. z. ustanovuje:

(§ 1)

Táto vyhláška ustanovuje podrobnosti o písomnej dohode o odvádzaní dobrovoľných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie (ďalej len „dobrovoľné príspevky“) zamestnávateľom za zamestnanca a o rozpise dobrovoľných príspevkov, ktoré je zamestnávateľ povinný odvádzať za svojho zamestnanca podľa osobitného predpisu.1)

Linka Vyhláška č. 16/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o písomnej dohode o odvádzaní dobrovoľných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie zamestnávateľom za zamestnanca a o rozpise dobrovoľných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie
Garant Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Dátum platnosti Jan. 10, 2013
Dátum účinnosti Feb. 1, 2013

Oblasť Sociálne poistenie a dôchodkové poistenie