181/2019 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky z 5. júna 2019 o výške dotácie na obstaranie nájomného bytu, obstaranie technickej vybavenosti a odstránenie systémovej poruchy bytového domu a o výške oprávnených nákladov na obstaranie nájomného bytu

Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky podľa § 23 ods. 2 zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1)

Táto vyhláška upravuje výšku

a) dotácie na obstaranie nájomného bytu podľa § 4 ods. 1 písm. e) zákona obstaranie technickej vybavenosti podľa § 5 zákona a odstránenie systémovej poruchy bytového domu podľa § 6 zákona poskytovanej podľa § 8 zákona a

b) oprávnených nákladov na obstaranie nájomného bytu podľa § 4 ods. 1 písm. a) až d) a f) zákona.

Linka Vyhláška č. 181/2019 Z. z. o výške dotácie na obstaranie nájomného bytu, obstaranie technickej vybavenosti a odstránenie systémovej poruchy bytového domu a o výške oprávnených nákladov na obstaranie nájomného bytu
Garant Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Dátum platnosti June 5, 2019
Dátum účinnosti Jan. 1, 2020