Úplný názov vyhlášky

380/2014 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky z 15. decembra 2014, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky (ďalej len "ministerstvo") podľa § 6 ods. 6 a § 7 ods. 4 zákona č. 335/2014 Z. z. o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon") ustanovuje:

(§ 1) Predmet úpravy

Táto vyhláška upravuje podrobnosti o

a) podmienkach a náležitosti vyhlásenia skúšky odbornej spôsobilosti rozhodcu (ďalej len "skúška"), zoznam dokladov, ktoré má uchádzač o funkciu rozhodcu predložiť, spôsob vykonania skúšky, podrobnosti o písomnej časti skúšky a o ústnej časti skúšky, spôsob vyhodnotenia výsledkov skúšky, náležitosti zápisnice o priebehu skúšky (ďalej len "zápisnica") a podrobnosti o písomnom osvedčení o výsledku skúšky,

b) ďalšom vzdelávaní rozhodcov a o preskúšavaní rozhodcov ministerstvom.

Linka Vyhláška č. 380/2014 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Garant Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Dátum platnosti Dec. 15, 2014