41/2019 Z. z.

VYHLÁŠKA Úradu pre verejné obstarávanie z 11. februára 2019, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o technických a funkčných požiadavkách pre nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní

Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 186 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 345/2018 Z. z. (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1)

Nástroje a zariadenia podľa § 20 ods. 1 zákona (ďalej len „systém“) sú spôsobilé na elektronickú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní, ak umožňujú realizovať úkony v procese verejného obstarávania spôsobom ustanoveným v zákone a spĺňajú požiadavky ustanovené v § 20 zákona a v tejto vyhláške.

Systémom je informačný systém, ktorý zabezpečuje elektronickú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní, funguje vo vyhovujúcom prostredí, je dostupný a je zdokumentovaný.

Linka Vyhláška č. 41/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o technických a funkčných požiadavkách pre nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní
Garant Úrad pre verejné obstarávanie

Dátum platnosti Feb. 11, 2019