438/2019 Z. z.

VYHLÁŠKA Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu z 9. decembra 2019, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o e-Governmente

Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu (ďalej len „úrad“) podľa § 59 ods. 1 písm. b) až d) a h) zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1)

Táto vyhláška ustanovuje

a) podrobnosti o spôsobe plnenia povinností orgánov verejnej moci podľa § 6 ods. 3 zákona,

b) sadzobník úhrad za činnosť ústredného portálu verejnej správy (ďalej len „ústredný portál“) a spoločných modulov podľa § 6 ods. 5 zákona,

c) funkcionality ústredného portálu a spoločných modulov nad rámec funkcionalít ustanovených zákonom,

d) podrobnosti o úložnej kapacite elektronickej schránky podľa § 16 ods. 3 písm. a) zákona  a o postupe pri odstraňovaní elektronických správ pri naplnení úložnej kapacity elektronickej schránky podľa § 16 ods. 3 písm. b) zákona.

Linka Vyhláška č. 438/2019 Z. z. , ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o e-Governmente
Garant Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Dátum platnosti Dec. 9, 2019
Dátum účinnosti Jan. 1, 2020