476/2013 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky o 16. decembra 2013, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo“) podľa § 35 ods. 2 písm. b) až e) zákona č. 474/2013 Z. z. o výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1)

Táto vyhláška ustanovuje

a) rozsah nevyhnutných nákladov spojených s výberom mýta za užívanie vymedzených úsekov ciest II. triedy a ciest III. triedy podľa § 2 ods. 6 zákona,

b) podrobnosti o výške limitu poistného plnenia v poistnej zmluve na preukázanie finančnej spôsobilosti podľa § 14 ods. 3 zákona,

c) podrobnosti o preukaze zamestnanca ministerstva povereného výkonom štátneho odborného dozoru podľa § 24 ods. 1 zákona (ďalej len „preukaz kontrolóra“) a vzor preukazu kontrolóra,

d) podrobnosti o preukaze osoby poverenej výkonom kontroly výberu mýta podľa § 25 ods. 2 zákona (ďalej len „preukaz osoby poverenej výkonom kontroly“) a vzor preukazu osoby poverenej výkonom kontroly.

Linka Vyhláška č. 476/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Garant Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Dátum platnosti Dec. 16, 2013
Dátum účinnosti Oct. 1, 2019