505/2019 Z. z.

VYHLÁŠKA Úradu vlády Slovenskej republiky z 20. decembra 2019, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o systemizácii štátnozamestnaneckých miest, o štátnozamestnaneckom mieste vhodnom pre absolventa, o minimálnom počte štátnozamestnaneckých miest a o oznamovacej povinnosti služobného úradu

Úrad vlády Slovenskej republiky podľa § 23 ods. 4 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 470/2019 Z. z. (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1) Predmet úpravy

Táto vyhláška ustanovuje podrobnosti o

a) systemizácii štátnozamestnaneckých miest (ďalej len „systemizácia“),

b) štátnozamestnaneckom mieste vhodnom pre absolventa (ďalej len „absolventské miesto“),

c) minimálnom počte štátnozamestnaneckých miest v organizačných útvaroch ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy,

d) oznamovacej povinnosti služobného úradu podľa § 23 ods. 1 zákona.

Linka Vyhláška č. 505/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o systemizácii štátnozamestnaneckých miest, o štátnozamestnaneckom mieste vhodnom pre absolventa, o minimálnom počte štátnozamestnaneckých miest a o oznamovacej povinnosti služobného úradu
Garant Úrad vlády Slovenskej republiky

Dátum platnosti Dec. 20, 2019
Dátum účinnosti Jan. 1, 2020