63/2012 Z. z.

VYHLÁŠKA Poštového regulačného úradu z 2. februára 2012 o spôsobe výpočtu a náhrade čistých nákladov univerzálnej služby

Poštový regulačný úrad (ďalej len „úrad“) podľa § 68 ods. 1 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

1) Predmet úpravy

Táto vyhláška ustanovuje

a) podrobnosti o určení neprimeranej finančnej záťaže čistých nákladov univerzálnej služby (ďalej len „čisté náklady“) pre poskytovateľa univerzálnej služby (ďalej len „poskytovateľ“) podľa § 57 zákona,

b) vzorec výpočtu čistých nákladov podľa § 56 zákona,

c) spôsob, akým sa posudzuje nákladová efektívnosť poskytovania univerzálnej služby, výnosy a trhová výhoda podľa § 56 ods. 2 zákona,

d) vzor tlačiva na vyčíslenie čistých nákladov a vyčíslenie celkových nákladov podľa § 57 ods. 2 zákona a podklady potrebné na výpočet čistých nákladov,

e) podrobnosti o spôsobe výpočtu príspevku poštového podniku do kompenzačného fondu podľa § 58 zákona.

Linka Vyhláška č. 63/2012 Z. z. o spôsobe výpočtu a náhrade čistých nákladov univerzálnej služby
Garant Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Dátum platnosti Feb. 2, 2012
Dátum účinnosti March 1, 2012