Úplný názov vyhlášky

665/2005 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky z 20. decembra 2005, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa § 204 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ustanovuje:

(§ 1)

Táto vyhláška upravuje

a) podrobnosti o obsahových náležitostiach zoznamu dlžníkovho (úpadcovho) majetku (ďalej len „zoznam majetku“) a zoznamu dlžníkových (úpadcových) záväzkov (ďalej len „zoznam záväzkov“), a podrobnosti o iných zoznamoch, prehľadoch a prílohách,

b) výšku preddavku na úhradu odmeny a výdavkov predbežného správcu, výšku preddavku na úhradu nákladov konkurzu a výšku nákladov rozhodujúcu na posúdenie, či možno konkurzné konanie zastaviť pre nedostatok majetku,

c) podrobnosti o výške, druhu a spôsobe určenia odmeny a úhrade výdavkov predbežného správcu vrátane paušálnych náhrad za výdavky predbežného správcu a podrobnosti o výške a spôsobe určenia odmeny správcu v konkurze, v reštrukturalizácii a v konaniach o oddlžení vrátane paušálnych náhrad za nevyhnutné výdavky spojené s vedením konania,

...

Linka Vyhláška č. 665/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Garant Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Dátum platnosti Dec. 20, 2005
Dátum účinnosti Nov. 1, 2017

Oblasť Konkurzné právo, exekúcie a dobrovoľné dražby