89/2013 Z. z.

VYHLÁŠKA Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 8. apríla 2013, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o náležitostiach a hodnotení žiadostí o vydanie povolenia na prevádzkovanie ambulancie záchrannej zdravotnej služby

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky podľa § 14 ods. 13 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 41/2013 Z. z. (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1)

a) pracovnou zmluvou a dokladom zamestnanca o získanom vzdelaní, alebo

b) čestným vyhlásením, že žiadateľ zabezpečí personálne obsadenie ambulancie záchrannej zdravotnej služby zamestnancami s požadovaným vzdelaním v pracovnom pomere, alebo

c) čestným vyhlásením budúceho zamestnanca, že v prípade úspešnosti žiadateľa bude v pracovnom pomere vykonávať zdravotnícke povolanie u žiadateľa a dokladom o získanom vzdelaní.

Žiadateľ preukazuje materiálno-technické vybavenie ambulancie záchrannej zdravotnej služby1) dokladmi podľa § 13 ods. 8 písm. a) až c) zákona.

Žiadateľ preukazuje personálne zabezpečenie prevádzkovania a materiálno-technické vybavenie ambulancie vrtuľníkovej záchrannej zdravotnej služby1) okrem dokladov uvedených v odsekoch 1 a 2 aj dokladmi podľa § 13 ods. 8 písm. d) zákona.

Linka Vyhláška č. 89/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o náležitostiach a hodnotení žiadostí o vydanie povolenia na prevádzkovanie ambulancie záchrannej zdravotnej služby
Garant Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Dátum platnosti April 8, 2013