Úplný názov výnosu:

134/2011 Z.z.

VÝNOS Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky z 20. apríla 2011 o náležitostiach žiadosti o dotáciu, náležitostiach zmluvy o poskytnutí dotácie a účele dotácie a o náležitostiach výzvy vrátane postupov pri predkladaní programov a projektov oficiálnej rozvojovej pomoci

Ministerstvo zahraničných vecí Slovenskej republiky podľa § 10a ods. 7 zákona č. 617/2007 Z. z. o oficiálnej rozvojovej pomoci a o doplnení zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 545/ 2010 Z. z. (ďalej len „zákon“) ustanovuje:

(§ 1) Predmet úpravy

Tento výnos ustanovuje podrobnosti o náležitostiach

a) žiadosti o poskytnutie dotácie (ďalej len „žiadosť“),

b) zmluvy o poskytnutí dotácie (ďalej len „zmluva“) a účele dotácie,

c) výzvy vrátane postupov pri predkladaní programov a projektov.

Účel, na ktorý môže byť poskytnutá dotácia, každý rok schvaľuje vláda Slovenskej republiky.

Linka Výnos č. 134/2011 Z. z. o náležitostiach žiadosti o dotáciu, náležitostiach zmluvy o poskytnutí dotácie a účele dotácie a o náležitostiach výzvy vrátane postupov pri predkladaní programov a projektov oficiálnej rozvojovej pomoci
Garant Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky

Dátum platnosti April 20, 2011
Dátum účinnosti April 29, 2011