Úplný názov zákona:

346/2013 Z. z.

ZÁKON zo 16. októbra 2013 o obmedzení používania určitých nebezpečných látok v elektrických zariadeniach a elektronických zariadeniach a ktorým sa mení zákon č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Predmet úpravy (§ 1)

Tento zákon ustanovuje

a) pravidlá obmedzenia používania určitých nebezpečných látok v elektrických zariadeniach a elektronických zariadeniach,

b) práva a povinnosti výrobcu,1) povinnosti splnomocneného zástupcu,2) dovozcu3) a distribútora4) pri používaní určitých nebezpečných látok v elektrických zariadeniach a elektronických zariadeniach,

c) technické požiadavky na elektrické zariadenia a elektronické zariadenia, posudzovanie zhody5) elektrických zariadení a elektronických zariadení s technickými požiadavkami a označenie zhody elektrických zariadení a elektronických zariadení s technickými požiadavkami,

d) dohľad nad dodržiavaním povinností a sankcie za porušenie povinností ustanovených týmto zákonom.

Linka Zákon č. 346/2013 Z. z. o obmedzení používania určitých nebezpečných látok v elektrických zariadeniach a elektronických zariadeniach a ktorým sa mení zákon č. 223/2001 Z. z. o odpadoch
Garant Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Dátum platnosti Oct. 16, 2013