Úplný názov zákona:

433/2008 Z. z.

ZÁKON z 24. októbra 2008 o zvýšení výsluhových dôchodkov zo sociálneho zabezpečenia policajtov a vojakov v roku 2008

(§ 1)

Výsluhový dôchodok priznaný podľa predpisov účinných pred 1. júlom 2002 sa zvyšuje o 0,03 % za každý rok trvania služobného pomeru zhodnoteného na nárok na takýto dôchodok a jeho výšku okrem doby služby zhodnotenej zvýhodneným započítaním u

a) príslušníka Policajného zboru, Slovenskej informačnej služby a Železničnej polície okrem výsluhového dôchodku priznaného ako starobný dôchodok podľa všeobecných predpisov o sociálnom poistení, ku ktorému bol priznaný prídavok k starobnému dôchodku a ktorý je vyplácaný podľa osobitného predpisu,1) a výsluhového dôchodku priznaného ako výsluhový príspevok, ktorý je vyplácaný podľa osobitného predpisu,2)

b) príslušníka Zboru väzenskej a justičnej stráže okrem výsluhového dôchodku priznaného ako starobný dôchodok podľa všeobecných predpisov o sociálnom poistení, ku ktorému bol priznaný prídavok k starobnému dôchodku a ktorý je vyplácaný podľa osobitného predpisu.1)

...

Linka Zákon č. 433/2008 Z. z. o zvýšení výsluhových dôchodkov zo sociálneho zabezpečenia policajtov a vojakov v roku 2008
Garant Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Dátum platnosti Oct. 24, 2008
Dátum účinnosti Dec. 1, 2008

Druh aktu Zákon
Oblasť Sociálne zabezpečenie policajtov a vojakov (aj v pôsobnosti Ministerstva vnútra)