Úplný názov zákona:

597/2003 Z. z.

ZÁKON zo 6 novembra 2003 o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení

(§1) Úvodné ustanovenia

Tento zákon upravuje

a) financovanie škôl, v ktorých sa vzdelávanie považuje za sústavnú prípravu na povolanie, a financovanie materských škôl pre deti so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a školských zariadení zriadených okresnými úradmi v sídle kraja, ktoré sú zaradené do siete podľa osobitného predpisu (ďalej len „regionálne školstvo“),

b) poskytovanie

1. príspevku na čiastočnú úhradu nákladov na výchovu a vzdelávanie detí materských škôl zaradených do siete podľa osobitného predpisu, ktoré majú jeden rok pred plnením povinnej školskej dochádzky alebo ktoré sú členmi domácnosti, ktorej členovi sa poskytuje pomoc v hmotnej núdzi a zákonný zástupca dieťaťa túto skutočnosť preukáže riaditeľovi materskej školy (ďalej len „príspevok na výchovu a vzdelávanie“),

2. príspevku na záujmové vzdelávanie pre žiakov škôl, ktoré sú zaradené do siete podľa osobitného predpisu,

3. dotácií.

Linka Zákon č. 597/2003 Z. z. o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení
Garant Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky

Dátum platnosti Nov. 6, 2003