Základné informácie o regulácii

Regulácia
Povinnosť uzatvorenia zmluvy o zúčtovaní odchýlky, zmluvy o prevzatí zodpovednosti za odchýlku alebo zmluvy o povinnom prevzatí zodpovednosti za odchýlku s výkupcom elektriny
Citácia
(7) Účastník trhu s elektrinou je povinný uzatvoriť zmluvu o zúčtovaní odchýlky so zúčtovateľom odchýlok, zmluvu o prevzatí zodpovednosti za odchýlku s iným účastníkom trhu s elektrinou, ktorý je subjektom zúčtovania, alebo zmluvu o povinnom prevzatí zodpovednosti za odchýlku s výkupcom elektriny; výkupca elektriny je povinný uzatvoriť zmluvu o zúčtovaní odchýlky so zúčtovateľom odchýlok. Prevádzkovateľ miestnej distribučnej sústavy má právo preniesť zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta a odovzdávacie miesta pripojené do jeho miestnej distribučnej sústavy, za ktoré prevzal zodpovednosť za odchýlku, na iný subjekt zúčtovania.
Legislatívna lokalizácia Odsek 7, Paragraf 15, Druhá hlava, Druhá časť, Článok I.
Predmet regulácie Predmet trhu s elektrinou a s plynom a účastníci trhu s elektrinou a plynom (Paragraf 15, Druhá hlava, Druhá časť, Článok I.)
Kategória regulácie Právo
Povinnosť
Subkategória regulácie Oprávnenie
Príkaz