Základné informácie o regulácii

Regulácia
Oznamovacia povinnosť prevádzkovateľa, poskytovateľa poistenia a poskytovateľa finančnej zábezpeky
Citácia
Prevádzkovateľ, poskytovateľ poistenia alebo poskytovateľ finančnej zábezpeky sú nezávisle od seba povinní oznamovať úradu podstatné zmeny v poistení alebo podstatné zmeny vo finančnej zábezpeke, najmä ak spočívajú v ukončení príslušnej zmluvy, zmene trvania poistenia alebo trvania finančnej zábezpeky, akejkoľvek zmene limitu poistného plnenia alebo finančnej zábezpeky, podmienkach uvoľnenia alebo výplaty poistného plnenia, alebo iného plnenia z finančnej zábezpeky, zmene spôsobu spoločného ručenia alebo zmene, ktorá má vplyv na plnenie záväzkov vyplývajúcich z medzinárodnej zmluvy a z iného medzinárodného dohovoru, ktorým je Slovenská republika viazaná, a to písomným oznámením najneskôr 15 dní odo dňa účinnosti takej podstatnej zmeny v poistení alebo vo finančnej zábezpeke.
Legislatívna lokalizácia Odsek 3, Paragraf 8, Článok I
Predmet regulácie Preukazovanie finančného krytia zodpovednosti za jadrovú škodu (Paragraf 8)
Kategória regulácie Povinnosť
Nepriame právo