Cestovná agentúra

Povinnosti

Cestovná agentúra – vymedzenie pojmu
Zákaz vzťahujúci sa na cestovnú kanceláriu alebo cestovnú agentúru
Základné povinnosti cestovnej agentúry
Zákaz vzťahujúci sa na činnosť cestovnej agentúry
Povinnosť cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry pred uzatvorením zmluvy o zájazde
Rozsah informácií poskytovaných cestovnou kanceláriou alebo cestovnou agentúrou cestujúcemu
Povinnosť cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry uviesť informácie o ochrane pre prípad úpadku
Povinnosti cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry v prípade, ak sa zmluva o zájazde uzatvára telefonicky
Spôsoby poskytovania informácií podľa § 14, odseky 1 až 4 tohto zákona
Povinnosť oznamovať všetky zmeny predzmluvných informácií
Povinnosť odovzdať cestujúcemu vyhotovenie uzatvorenej zmluvy o zájazde alebo potvrdenie o uzatvorení zmluvy o zájazde na trvanlivom nosiči
Povinnosť odovzdať cestujúcemu vyhotovenie uzatvorenej zmluvy o zájazde alebo potvrdenie o uzatvorení zmluvy o zájazde v listinnej podobe
Ďalšie povinnosti cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry v prípade, ak bola zmluva o zájazde uzatvorená mimo predajného miesta cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúr
Dôkazné bremeno
Právo cestujúceho doručovať podnet, týkajúci sa poskytovania zájazdu, priamo cestovnej agentúre

Práva

Názov regulácie
Právo cestovnej kancelárie alebo agentúry na regresné plnenie

Nepriame práva

Názov regulácie
Hlavný predmet činnosti cestovnej kancelárie
Cestovná agentúra – vymedzenie pojmu
Preverovanie splnenia povinností obchodníka, usadeného na území členského štátu EÚ

Vymedzenia

Názov regulácie
Prevádzkovanie cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry
Cestovná agentúra – vymedzenie pojmu

Regulácie, v ktorých bol adresát spomenutý

Obchodník
Povinnosti cestovnej kancelárie pri sprostredkovaní predaja zájazdu pre inú cestovnú kanceláriu
Dôvody oprávneného odmietnutia úhrady dodatočných nákladov a poplatkov zo strany cestujúceho
Orgán dohľadu a jeho úlohy
Zachovanie platnosti živnostenského oprávnenia na prevádzkovanie cestovnej kancelárie alebo cestovnej agentúry
Zrušovacie ustanovenie

Počet zobrazení: 298